• 26-07-2010, 22:09:15
    #1
    Arkadaşlar benim süresiz lisansim var şuanda baktım inactive durumunda acaba niye böyle oldu ?
    Sürüm 3.6 di
    Eski sürüm diye lisas deaktif olur mu ya
  • 26-07-2010, 22:12:50
    #2
    Süresiz ama güncellemeleri alabilmek için güncelleme ücreti ödemeniz gerekiyor. Güncelleme yapmayacaksanız istediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
  • 26-07-2010, 22:14:27
    #3
    zbahadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Süresiz ama güncellemeleri alabilmek için güncelleme ücreti ödemeniz gerekiyor. Güncelleme yapmayacaksanız istediğiniz kadar kullanabilirsiniz.
    İndirilebilir sürümü sınırız kullanabilirim dimi ?
    İnactif yazması lisansin deaktif olması degil mi ? Anlamadım
  • 26-07-2010, 22:19:01
    #4
    durum bendede aynı. ama herhangi bir uyarı mail falan gelmedi. demekki sorun değil
  • 26-07-2010, 22:21:36
    #5
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İndirilebilir sürümü sınırız kullanabilirim dimi ?
    İnactif yazması lisansin deaktif olması degil mi ? Anlamadım
    En son indirdiğiniz sürümü ömür boyu kullanabilirsiniz ama güncellemeleri alamazsınız tek olay o. Yalnız duyduğum bir şey var yanlış değilse 30$ öderseniz sadece 3 ay güncelleme takip edebiliyorsunuz ama emin değilim.

    Edit:
    Burada ayrıntısı var;
    http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=246238