İndirilebilir sürümü sınırız kullanabilirim dimi ?
İnactif yazması lisansin deaktif olması degil mi ? Anlamadım
En son indirdiğiniz sürümü ömür boyu kullanabilirsiniz ama güncellemeleri alamazsınız tek olay o. Yalnız duyduğum bir şey var yanlış değilse 30$ öderseniz sadece 3 ay güncelleme takip edebiliyorsunuz ama emin değilim.
Edit:
Burada ayrıntısı var;
http://www.vbulletin.org/forum/showthread.php?t=246238