Konu
Lisans inaktif olmus :(
26-07-2010, 22:09:15
#1
kalitelihostorg
Arkadaşlar benim süresiz lisansim var şuanda baktım inactive durumunda acaba niye böyle oldu ?
Sürüm 3.6 di
Eski sürüm diye lisas deaktif olur mu ya