• 06-07-2007, 17:12:54
    #10
    sunucuoptimizasyon.com
    hayır birinci versiyondada htacesse yapılacak ek kodla forumdisplayi kaldırabiliyorsun 2 sürüm de türkçe karekter sorunu çözülmüş falan dediler ama ben yeni bişi görmedim
  • 06-07-2007, 17:38:36
    #11
    çözüldü galiba fakat konu başlığı ilk açılınca sorun yok ş ler s falan oluyor ondan sonra konu başlığı editlenince ortalık karışıyor biraz
  • 09-07-2007, 13:23:07
    #12
    sagolll emegine saglıkk
  • 09-07-2007, 17:14:10
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Tr karakter sorunu yaşayanlar varsa zoints SEO ayarlarını açıp en alttaki karakter eşleştimeleri kısmındakileri silip altta verdiğim karakter_eslemesi.txt dosyasının içindekileri kopyalayıp yapıştırsın ve kaydetsin:

    Karakter Eşleşmesi
    http://rapidshare.com/files/12114613/karak…lemesi.txt.html
  • 10-07-2007, 10:01:48
    #14
    Üyeliği durduruldu
    bendede karakter sorunu var zoint im eski sürümdü 2.2.2 ye yükselttim fakat bi degişim olmadı bu konuda yardımcı olabilecek varsa çok iyi olur..
  • 12-07-2007, 21:58:52
    #15
    karakter_eslemesi.txt zaten kurulu

    habil tr eşleme olmadan açılan konuları silip yenilerini açmadkça tr karakteri çzemyorsn yani ben öyle halletmiştim