Konu
2 Soru [Zoints ve Genel]
06-07-2007, 17:12:54
#10
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
hayır birinci versiyondada htacesse yapılacak ek kodla forumdisplayi kaldırabiliyorsun 2 sürüm de türkçe karekter sorunu çözülmüş falan dediler ama ben yeni bişi görmedim