• 18-06-2007, 10:07:41
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Vbulleti,nde mesaj yazıp postladıktandan sonra boş ekran atiyor +seo var sunucdanmı kayanklanıyor bu?Yoksa bir ayarı varmı 2 sunucu değiştim:S
  • 18-06-2007, 10:22:04
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    seoyu kapatıp denedinizmi
  • 18-06-2007, 10:33:15
    #3
    yok hocam kapamadım seoyu nasıl kapatlıyorki seo?silmemi lazım seo dosylarını?
  • 18-06-2007, 10:35:47
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    vbseomu zoints seomu kurulu
  • 18-06-2007, 10:38:20
    #5
    vb seo kurulu hocam hızlı meaj yerinde mesaj gidiyor ama büyük editore geldiğimde yapıyor bunu:S
  • 18-06-2007, 10:44:07
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    admin panelden plugin kısmından vbseoyu disable edip deneyin
  • 18-06-2007, 10:58:07
    #7
    hoıcam yaptım mesajlar sorunduz gidiyor seosuz ne yapmam lazım?seosuz sorun yok:S
  • 18-06-2007, 11:19:54
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    valla vbseo.com un türkçe forum kısmına bi konu aç lizard king yardımcı olacaktır vbseo hakkında pek bilgim yok
  • 18-06-2007, 11:23:37
    #9
    teşekkür hocam bakim