Konu
Vbulletinde mesaj yazıp postladıktan..
18-06-2007, 10:07:41
#1
Ekrem
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Vbulleti,nde mesaj yazıp postladıktandan sonra boş ekran atiyor +seo var sunucdanmı kayanklanıyor bu?Yoksa bir ayarı varmı 2 sunucu değiştim:S