Konu
Vbulletinde mesaj yazıp postladıktan..
18-06-2007, 10:58:07
#7
Ekrem
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hoıcam yaptım mesajlar sorunduz gidiyor seosuz ne yapmam lazım?seosuz sorun yok:S