• 15-03-2010, 16:56:28
    #1
    Arkadaşlar vb forum sitemde görsellik açısından farklı bir posbit eklemek istiyorum fakat olmuyor posbit_legacy bölümüne kodu ekliyorum ekstra css olunca onuda ekliyorum fakat forum üzerinde hiç bir değişiklik sağlanmıyor ve orjinal kodu değiştirmeme rahmen halen forumda aynı posbit vb orj. posbit devam ediyor.. çok çok posbit denedim iki gündür fakat olmuyor arkadaşlar lütfen yardım edin :/ yardımınıza ihtiyacım var :/ (vbulletin 3.8.4 sürümüdür.)
  • 15-03-2010, 17:07:42
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yanlis temaya bakiyorsundur sen

    tema seçim bölümünden değişiklik yaptıgın temayı seç ve öyle bak.
  • 15-03-2010, 17:08:10
    #3
    Ogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar vb forum sitemde görsellik açısından farklı bir posbit eklemek istiyorum fakat olmuyor posbit_legacy bölümüne kodu ekliyorum ekstra css olunca onuda ekliyorum fakat forum üzerinde hiç bir değişiklik sağlanmıyor ve orjinal kodu değiştirmeme rahmen halen forumda aynı posbit vb orj. posbit devam ediyor.. çok çok posbit denedim iki gündür fakat olmuyor arkadaşlar lütfen yardım edin :/ yardımınıza ihtiyacım var :/ (vbulletin 3.8.4 sürümüdür.)
    Öncelikle Tam anlamadığımı soyliyerek başlıyayım .
    admin panelden > vb seçenekleri > Biçim ve Dil Ayarları > Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? Evet
    Sorunun Giderilmezse.
    posbit_legacy yerine posbit templatesine ekle kodlarını Muhtemelen hallolacaktır.

    Üst Mesajı Yazan arkadaşin yazdığı ihtimalde olabilir Tabiki
  • 15-03-2010, 17:17:24
    #4
    PaLuLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle Tam anlamadığımı soyliyerek başlıyayım .
    admin panelden > vb seçenekleri > Biçim ve Dil Ayarları > Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? Evet
    Sorunun Giderilmezse.
    posbit_legacy yerine posbit templatesine ekle kodlarını Muhtemelen hallolacaktır.

    Üst Mesajı Yazan arkadaşin yazdığı ihtimalde olabilir Tabiki
    Hocam çok ama çok teşekkür ederim seni allah gönderdi diyebilirim +rep ustam
  • 15-03-2010, 17:22:09
    #5
    Ogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok ama çok teşekkür ederim seni allah gönderdi diyebilirim +rep ustam
    Bir Parca Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana
  • 15-03-2010, 17:28:29
    #6
    bir parçamı kaç gün uğraştığım sorun hocam halbuki ufak bir evet demek gerekiyormuş Çok sağol tekrar tekrar rep'ini yolladım