Ogz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar vb forum sitemde görsellik açısından farklı bir posbit eklemek istiyorum fakat olmuyor posbit_legacy bölümüne kodu ekliyorum ekstra css olunca onuda ekliyorum fakat forum üzerinde hiç bir değişiklik sağlanmıyor ve orjinal kodu değiştirmeme rahmen halen forumda aynı posbit vb orj. posbit devam ediyor.. çok çok posbit denedim iki gündür fakat olmuyor arkadaşlar lütfen yardım edin :/ yardımınıza ihtiyacım var :/ (vbulletin 3.8.4 sürümüdür.)
Öncelikle Tam anlamadığımı soyliyerek başlıyayım .
admin panelden > vb seçenekleri > Biçim ve Dil Ayarları > Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? Evet
Sorunun Giderilmezse.
posbit_legacy yerine posbit templatesine ekle kodlarını Muhtemelen hallolacaktır.

Üst Mesajı Yazan arkadaşin yazdığı ihtimalde olabilir Tabiki