Öncelikle Tam anlamadığımı soyliyerek başlıyayım .
admin panelden > vb seçenekleri > Biçim ve Dil Ayarları > Mesajlar eski vBulletin 2 sürümdeki gibi gösterilsinmi? Evet
Sorunun Giderilmezse.
posbit_legacy yerine posbit templatesine ekle kodlarını Muhtemelen hallolacaktır.
Üst Mesajı Yazan arkadaşin yazdığı ihtimalde olabilir Tabiki
Hocam çok ama çok teşekkür ederim seni allah gönderdi diyebilirim

+rep ustam