Vbulletin 4.0 dan 3.8 e nasıl dönerim?
18
●1.202
- 17-12-2009, 19:44:07Üyeliği durdurulduDeniyorum dediğinizi yedek falan almadan inşallah olurMontrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2009, 19:46:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Böyle yapsan bile tablolar uyumsuzluk gösterir ve hatalar meydana gelir. En sağlamı eski yedeği kurmaktır.Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-12-2009, 19:47:21yedeğinizi alın bence.Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
upgrade ile geri dönüş mümkün ama 4'den olurmu bilmem
- 17-12-2009, 19:48:10vB 4.0 de gelen tablolar php dosyalarında olmadıgından çalışmıcak ki.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yedekte alın tabiki. - 17-12-2009, 19:54:36Tamamda her tablo aynı kalmaz atıyorum user tablosunu ele al. 3.8.x sürümünde ayrıdır 4.0.x sürümünde ayrıdırMontrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
