• 17-12-2009, 19:27:19
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar vbulletin 4.0 kurdum ama hiç beğenmedim, hatta berbat diyebilirim ( bence... ) 3.8 e geri dönmek istiyorum eski sql yedeği yok şuan 4.0 sorunsuz çalışıyor ama 3.8 e dönmek istiyorum nasıl dönebilirim?
  • 17-12-2009, 19:37:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maalesef elinizde yedek yoksa dönmeniz zor. Belki veritabanına çok hakim biri dönüşümü yapabilir ama kolay bir yolu olduğunu hiç sanmıyorum.
  • 17-12-2009, 19:39:58
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3.8 dosyalarını ftp ye atıp upgrade yapın.
  • 17-12-2009, 19:44:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.8 dosyalarını ftp ye atıp upgrade yapın.
    Deniyorum dediğinizi yedek falan almadan inşallah olur
  • 17-12-2009, 19:46:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3.8 dosyalarını ftp ye atıp upgrade yapın.
    Böyle yapsan bile tablolar uyumsuzluk gösterir ve hatalar meydana gelir. En sağlamı eski yedeği kurmaktır.
  • 17-12-2009, 19:47:21
    #6
    Emrearici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Deniyorum dediğinizi yedek falan almadan inşallah olur
    yedeğinizi alın bence.
    upgrade ile geri dönüş mümkün ama 4'den olurmu bilmem
  • 17-12-2009, 19:48:10
    #7
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle yapsan bile tablolar uyumsuzluk gösterir ve hatalar meydana gelir. En sağlamı eski yedeği kurmaktır.
    vB 4.0 de gelen tablolar php dosyalarında olmadıgından çalışmıcak ki.
    Yedekte alın tabiki.
  • 17-12-2009, 19:50:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    2 Tane vbulletin destek sitesinde sordum kıdemli üyeler ( adminler ) mümkün olmadığını söyledi. Ama deniyorum ben genede upgrade.
  • 17-12-2009, 19:54:36
    #9
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vB 4.0 de gelen tablolar php dosyalarında olmadıgından çalışmıcak ki.
    Yedekte alın tabiki.
    Tamamda her tablo aynı kalmaz atıyorum user tablosunu ele al. 3.8.x sürümünde ayrıdır 4.0.x sürümünde ayrıdır