Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3.8 dosyalarını ftp ye atıp upgrade yapın.
Böyle yapsan bile tablolar uyumsuzluk gösterir ve hatalar meydana gelir. En sağlamı eski yedeği kurmaktır.