Konu
Vbulletin 4.0 dan 3.8 e nasıl dönerim?
17-12-2009, 19:27:19
#1
Emrearici
Üyeliği durduruldu
arkadaşlar vbulletin 4.0 kurdum ama hiç beğenmedim, hatta berbat diyebilirim ( bence... ) 3.8 e geri dönmek istiyorum eski sql yedeği yok şuan 4.0 sorunsuz çalışıyor ama 3.8 e dönmek istiyorum nasıl dönebilirim?