• 08-12-2009, 03:08:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu aralar forumun adsense kodlarını kurcalıyorum. En iyi performansı verecek kombinasyonu bulmayı umuyorum ama öncelikle sizlerin bilgi ve birikimine ihtiyacım var

    Normal forum
    mesaj içeriğindeki;

    ilk mesaj ile son mesajın altına adsense reklamların gelmesi için kodu nereye eklemeliyim.

    Ben birşeyler deniyorum ama sonuç alamadım, şöyleki;

    Şablon: postbit_legacy'nin;
    <!-- message -->
            <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
            <!-- / message -->
    kodunun hemen altına yapıtırdığım reklamlar sadece ilk 3 mesajda arda arda ve mesajın alt kısmında çıkıyor.

    Bunu ilk ve son mesaj olarak nasıl değiştirebilirim?

    Cevaplar için şimdiden teşekkürler.



  • 08-12-2009, 10:07:23
    #2
    Umarım Yardımcı Olur...

    https://www.r10.net/1059963498-post8.html
  • 08-12-2009, 14:57:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/vbulletin/515645-...yerlesimi.html
    işini görür bu axicocuk35 yeni açmış konunun çözümünü tesadüfe bak
  • 08-12-2009, 15:00:25
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sizinki mesajın üst kısmında, ben alt tarafı merak ediyorum.

    Alta bırakınca ilginçtir ki, resimli+linkli olan kpdlar ya üstteki ilk 2 mesajın altında çıkıyor, yada linki olunca ilk 3 mesajın altında çıkıyor.

    Konuya zaman ayırdığınız için teşekkür ederim bünyamin81.
  • 08-12-2009, 15:03:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Farkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/515645-...yerlesimi.html
    işini görür bu axicocuk35 yeni açmış konunun çözümünü tesadüfe bak
    Bu işimi görebilir. Teşekkürler.
  • 08-12-2009, 15:11:33
    #6
    Farkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/vbulletin/515645-...yerlesimi.html
    işini görür bu axicocuk35 yeni açmış konunun çözümünü tesadüfe bak
    ben zaten arkadaş görsün diye açtım buraya cevap versem herkes göremeyebilir diye yeni konu açtım

    piciar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu işimi görebilir. Teşekkürler.
    kesinlikle işini görür takılırsan yardımcı olalım ben kullanıyorum.
  • 08-12-2009, 15:14:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Konuyu favorilerime aldım, haftasonu ilgilenme şansım olacak, eğer takılırsam kapınızı aşındıracağımdan emin olabilirsiniz