
mesaj öncesi reklamı bu şekilde yerleştirebilirsin... ama nasıl yapılabileceği hakkında bilgim yok.. eğer bunu nasıl yapabileceğimizi anlatan biri çıkarsa çok işimize yarar
Reklamı Gördüğünüz Site Benim Sitem

postbit_legacy de bul;
$post[message]
Öncesine Ekle...
<if condition="(($post[postcount] % $vboptions[maxposts] == 1)) and ($bbuserinfo[usergroupid] == 1)">
<span style="margin: 2px; float: left; width: 337px; height: 280px;">
ADSENSE KODU
</span>
</if>
Reklamlar İlk mesaj içinde ve sadece misafirlere gösterilir...