Arkadaşlar bu aralar forumun adsense kodlarını kurcalıyorum. En iyi performansı verecek kombinasyonu bulmayı umuyorum ama öncelikle sizlerin bilgi ve birikimine ihtiyacım var

Normal forum
mesaj içeriğindeki;

ilk mesaj ile son mesajın altına adsense reklamların gelmesi için kodu nereye eklemeliyim.

Ben birşeyler deniyorum ama sonuç alamadım, şöyleki;

Şablon: postbit_legacy'nin;
<!-- message -->
        <div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
        <!-- / message -->
kodunun hemen altına yapıtırdığım reklamlar sadece ilk 3 mesajda arda arda ve mesajın alt kısmında çıkıyor.

Bunu ilk ve son mesaj olarak nasıl değiştirebilirim?

Cevaplar için şimdiden teşekkürler.