Arkadaşlar bu aralar forumun adsense kodlarını kurcalıyorum. En iyi performansı verecek kombinasyonu bulmayı umuyorum ama öncelikle sizlerin bilgi ve birikimine ihtiyacım var 
Normal forum mesaj içeriğindeki;
ilk mesaj ile son mesajın altına adsense reklamların gelmesi için kodu nereye eklemeliyim.
Ben birşeyler deniyorum ama sonuç alamadım, şöyleki;
Şablon: postbit_legacy'nin; <!-- message -->
<div id="post_message_$post[postid]">$post[message]</div>
<!-- / message -->kodunun hemen altına yapıtırdığım reklamlar sadece ilk 3 mesajda arda arda ve mesajın alt kısmında çıkıyor. Bunu ilk ve son mesaj olarak nasıl değiştirebilirim?
Cevaplar için şimdiden teşekkürler.