Vbulletin Upgrade Sorunu
4
●422
- 16-11-2009, 01:23:48Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Arkadaşlar bende ömürboyu vbulletin lisansı var şuan. vBulletin 4.x e nasıl geçebilirim. Ücretmi isteniyor ? neyse 4.0 dan vazgeçtim. şuan kullanılabilir sürüm 3.8.4 diyor ama bana sadece 3.8.1 i indirmeme izin veriyor. Ne iştir analmadım vBulletinde bozdu kendini.
- 16-11-2009, 09:10:29Lisansınızın süresi bitmiştir o yüzden 3.8.1 sürümünün üstünü indirmenize izin vermiyordur.snakebad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-11-2009, 13:40:44Lisansınız owned lisans olsa bile lisansınızın alınış tarihi /yada son güncelleme tarihi üzerinden 1 yıl geçtikten sonra sizden sonraki güncellemelerden faydalanabilmeniz için bir upgrade ücreti ödemenizi isterler.. Sizin lisansınızın 1 yılı dolmuş olabilir o yüzden üst versiyonları indiremiyor olabilirsiniz.. Ayrıca 3.8.1 ile 3.8.4 arasında öyle çok çok önemli bir güncelleme yok yani zaruri bir güncelleme değil şu an sizin için..