• 16-11-2009, 01:23:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar bende ömürboyu vbulletin lisansı var şuan. vBulletin 4.x e nasıl geçebilirim. Ücretmi isteniyor ? neyse 4.0 dan vazgeçtim. şuan kullanılabilir sürüm 3.8.4 diyor ama bana sadece 3.8.1 i indirmeme izin veriyor. Ne iştir analmadım vBulletinde bozdu kendini.
  • 16-11-2009, 05:46:13
    #2
    Farklı indirme seçenekleri görünmesi gerekiyor. VB 4.0'a geçiş yapmak için henüz erken. Stable versiyonu çıktığında geçiş yaparsanız daha sağlıklı olacaktır. Ayrıca indirmeye çalıştığınız Vbulletin 4.0 suite ise bunun için ayrıca ücret ödemeniz gerekiyor.
  • 16-11-2009, 09:10:29
    #3
    snakebad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende ömürboyu vbulletin lisansı var şuan. vBulletin 4.x e nasıl geçebilirim. Ücretmi isteniyor ? neyse 4.0 dan vazgeçtim. şuan kullanılabilir sürüm 3.8.4 diyor ama bana sadece 3.8.1 i indirmeme izin veriyor. Ne iştir analmadım vBulletinde bozdu kendini.
    Lisansınızın süresi bitmiştir o yüzden 3.8.1 sürümünün üstünü indirmenize izin vermiyordur.
  • 16-11-2009, 13:34:00
    #4
    4.0 ı geçtim o eksik kalsın ama 3.8.4 ü niye indirmememe musade etmiyor. lisansım ömürboyu benim ömrüm bitmediki daha lisansın ömrü bitsin.
  • 16-11-2009, 13:40:44
    #5
    Lisansınız owned lisans olsa bile lisansınızın alınış tarihi /yada son güncelleme tarihi üzerinden 1 yıl geçtikten sonra sizden sonraki güncellemelerden faydalanabilmeniz için bir upgrade ücreti ödemenizi isterler.. Sizin lisansınızın 1 yılı dolmuş olabilir o yüzden üst versiyonları indiremiyor olabilirsiniz.. Ayrıca 3.8.1 ile 3.8.4 arasında öyle çok çok önemli bir güncelleme yok yani zaruri bir güncelleme değil şu an sizin için..