Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar bende ömürboyu vbulletin lisansı var şuan. vBulletin 4.x e nasıl geçebilirim. Ücretmi isteniyor ? neyse 4.0 dan vazgeçtim. şuan kullanılabilir sürüm 3.8.4 diyor ama bana sadece 3.8.1 i indirmeme izin veriyor. Ne iştir analmadım vBulletinde bozdu kendini.