Lisansınız owned lisans olsa bile lisansınızın alınış tarihi /yada son güncelleme tarihi üzerinden 1 yıl geçtikten sonra sizden sonraki güncellemelerden faydalanabilmeniz için bir upgrade ücreti ödemenizi isterler.. Sizin lisansınızın 1 yılı dolmuş olabilir o yüzden üst versiyonları indiremiyor olabilirsiniz.. Ayrıca 3.8.1 ile 3.8.4 arasında öyle çok çok önemli bir güncelleme yok yani zaruri bir güncelleme değil şu an sizin için..