• 26-10-2009, 15:55:43
    #1
    - Şimdi Arkadaşlar Vbullettin Sistemde Kullanıcı Çıkış Yapınca, Sistemde Nick'inin Kalmasını İstiyorum Böyle Bir Eklenti veya Böyle Bir Olasılık Varmıdır.
    - Varsada Max. Kaç Saat Kalabilir.
  • 26-10-2009, 16:51:58
    #2
    - Yardımcı Olabilecek Kimse Yokmu
  • 26-10-2009, 16:54:40
    #3
    Çıkış butonuyla çıkarsa forumda göstermeniz imkansız diye biliyorum .Ama çıkış yapmadıysa istediğiniz kadar forumda gösterebilirsiniz.
  • 26-10-2009, 16:59:05
    #4
    Çıkış butonunu forumdan tamamen kaldırın. Online süresinide 1 ay falan yapın. o zaman uzun süre forumda gözükür üye..
  • 26-10-2009, 17:48:00
    #5
    cookie timeout ayarını yükseltirsen silinmez.
  • 26-10-2009, 18:06:54
    #6
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkış butonunu forumdan tamamen kaldırın. Online süresinide 1 ay falan yapın. o zaman uzun süre forumda gözükür üye..
    3 kağıtçı seni
  • 26-10-2009, 19:44:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Admin paneli>>vBulletin Seçenekler>>Cookiler ve HTTP-Header seçenekleri >>
    Cookie-Timeout>>kafana Göre Bişeyle Doldur

    Edit: Çıkış Yapıyo Yazısını Okumamısım Peki Bu Googleyide Kandırıyormu Sadece Gelen Ziyaretçiler Sitede Ne Kadar Adam Var Desinler Diyemi Yapılıyo :=)
  • 26-10-2009, 19:46:04
    #8
    - Çok Saolun Arkadaşlar
  • 26-10-2009, 20:43:41
    #9
    Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 kağıtçı seni
    Vayy vayy. Kimleri görüyorum.
    Üstadım gelmiş..
    Senin başka fikrin varsa be kendi fikrimi hemen geri çekerim.