- Şimdi Arkadaşlar Vbullettin Sistemde Kullanıcı Çıkış Yapınca, Sistemde Nick'inin Kalmasını İstiyorum Böyle Bir Eklenti veya Böyle Bir Olasılık Varmıdır.
- Varsada Max. Kaç Saat Kalabilir.
Vbulletin Alakali Bir Soru
10
●629
- 26-10-2009, 19:44:14Üyeliği durdurulduAdmin paneli>>vBulletin Seçenekler>>Cookiler ve HTTP-Header seçenekleri >>
Cookie-Timeout>>kafana Göre Bişeyle Doldur
Edit: Çıkış Yapıyo Yazısını Okumamısım
Peki Bu Googleyide Kandırıyormu
Sadece Gelen Ziyaretçiler Sitede Ne Kadar Adam Var Desinler Diyemi Yapılıyo :=)
- 26-10-2009, 20:43:41Vayy vayy. Kimleri görüyorum.Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üstadım gelmiş..
Senin başka fikrin varsa be kendi fikrimi hemen geri çekerim.
