_Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çıkış butonunu forumdan tamamen kaldırın. Online süresinide 1 ay falan yapın. o zaman uzun süre forumda gözükür üye..
3 kağıtçı seni