Vbulletin Alakali Bir Soru - Sayfa 2 - R10.net
0
GiriÅŸ Yap
Kayıt Ol
Vbulletin Alakali Bir Soru
10
●
629
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
Vbulletin Alakali Bir Soru
1
2
28-10-2009, 19:59:16
#10
Cagonni
_Kaos_ adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vayy vayy. Kimleri görüyorum.
Üstadım gelmiş..
Senin başka fikrin varsa be kendi fikrimi hemen geri çekerim.
estafurullah kardeşim senin lafının üstüne lad edermiyiz
28-10-2009, 22:26:32
#11
Onurss
Kurumsal Üye
Çıkış yap butonu olmayınca üyelerin ilgisini çekebilir. Çıkış yap butonunu kendi hazırladığınız bir html sayfaya yönlendirirseniz daha güzel olur
1
2
×
BeÄŸeniler
×
DeÄŸerlendirmeler