• 28-10-2009, 19:59:16
    #10
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vayy vayy. Kimleri görüyorum.
    Üstadım gelmiş..
    Senin başka fikrin varsa be kendi fikrimi hemen geri çekerim.
    estafurullah kardeşim senin lafının üstüne lad edermiyiz
  • 28-10-2009, 22:26:32
    #11
    Kurumsal Üye
    Çıkış yap butonu olmayınca üyelerin ilgisini çekebilir. Çıkış yap butonunu kendi hazırladığınız bir html sayfaya yönlendirirseniz daha güzel olur