Sizce nasıl olmuş
15
●939
- 09-09-2009, 08:08:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.teşekkürlerKoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkürler düzelttim o ibareyiusekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/vbulletin/249449-...u-anlatim.htmlsevbeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
GRaFiBoYz arkadaşımız üste verdiğim linkteki konuda şahane şekilde anlatmış
kırmızılık düzeltildi düşünce ve önerileriniz için teşekkürler herkeseHCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 09-09-2009, 14:16:56ubuntunun genel rengi kahverengi tonlar olduğu için kahverengi seçtim şuan aynı temaya farklı renkler uygulayarak dizayn ediyorumBurti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
