• 09-09-2009, 04:50:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    desing değil design olacak eğer ingilizce dizayn yazmaya çalıştıysan...
  • 09-09-2009, 04:58:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bunu nasıl yaptığınızıda anlatabilirmisiniz ?
  • 09-09-2009, 05:54:54
    #12
    Logodaki kırmızı yazı biraz parlak olmuş,
    Postbit_legacy deki profil alanı daha şık olabilir,
    Alt forumları 2 sütun olarak gösterirseniz daha hoş durur.

    Bunlar sadece fikirlerim, gerçekten emek vermişsiniz elinize sağlık. İyi çalışmalar.
  • 09-09-2009, 08:08:10
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu son hali güzel olmuş arkadaşım, beğendim ben.
    teşekkürler
    usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    desing değil design olacak eğer ingilizce dizayn yazmaya çalıştıysan...
    teşekkürler düzelttim o ibareyi
    sevbeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu nasıl yaptığınızıda anlatabilirmisiniz ?
    https://www.r10.net/vbulletin/249449-...u-anlatim.html
    GRaFiBoYz arkadaşımız üste verdiğim linkteki konuda şahane şekilde anlatmış

    HCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logodaki kırmızı yazı biraz parlak olmuş,
    Postbit_legacy deki profil alanı daha şık olabilir,
    Alt forumları 2 sütun olarak gösterirseniz daha hoş durur.

    Bunlar sadece fikirlerim, gerçekten emek vermişsiniz elinize sağlık. İyi çalışmalar.
    kırmızılık düzeltildi düşünce ve önerileriniz için teşekkürler herkese
  • 09-09-2009, 10:32:03
    #14
    Renk uyumları için kuler.adobe.com adresine girip orada herhangi bir renk seçin o seçtiğiniz renge uyumlu olabilecek tüm renkleri veriyor size bu şekilde yola çıkabilirsiniz.
  • 09-09-2009, 12:57:47
    #15
    Reveloper
    kahverengi biraz tiksinti yapıyor :S
  • 09-09-2009, 14:16:56
    #16
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kahverengi biraz tiksinti yapıyor :S
    ubuntunun genel rengi kahverengi tonlar olduğu için kahverengi seçtim şuan aynı temaya farklı renkler uygulayarak dizayn ediyorum