KoRaY_C adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu son hali güzel olmuş arkadaşım, beğendim ben.
teşekkürler
usekes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
desing değil design olacak eğer ingilizce dizayn yazmaya çalıştıysan...
teşekkürler düzelttim o ibareyi
sevbeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu nasıl yaptığınızıda anlatabilirmisiniz ?
https://www.r10.net/vbulletin/249449-...u-anlatim.html
GRaFiBoYz arkadaşımız üste verdiğim linkteki konuda şahane şekilde anlatmış

HCemaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Logodaki kırmızı yazı biraz parlak olmuş,
Postbit_legacy deki profil alanı daha şık olabilir,
Alt forumları 2 sütun olarak gösterirseniz daha hoş durur.

Bunlar sadece fikirlerim, gerçekten emek vermişsiniz elinize sağlık. İyi çalışmalar.
kırmızılık düzeltildi düşünce ve önerileriniz için teşekkürler herkese