Bu son hali güzel olmuş arkadaşım, beğendim ben.
teşekkürler
desing değil design olacak eğer ingilizce dizayn yazmaya çalıştıysan...
teşekkürler düzelttim o ibareyi
Bunu nasıl yaptığınızıda anlatabilirmisiniz ?
https://www.r10.net/vbulletin/249449-...u-anlatim.html GRaFiBoYz arkadaşımız üste verdiğim linkteki konuda şahane şekilde anlatmış
Logodaki kırmızı yazı biraz parlak olmuş,
Postbit_legacy deki profil alanı daha şık olabilir,
Alt forumları 2 sütun olarak gösterirseniz daha hoş durur.
Bunlar sadece fikirlerim, gerçekten emek vermişsiniz elinize sağlık. İyi çalışmalar.
kırmızılık düzeltildi düşünce ve önerileriniz için teşekkürler herkese