Logodaki kırmızı yazı biraz parlak olmuş,
Postbit_legacy deki profil alanı daha şık olabilir,
Alt forumları 2 sütun olarak gösterirseniz daha hoş durur.

Bunlar sadece fikirlerim, gerçekten emek vermişsiniz elinize sağlık. İyi çalışmalar.