Konu
Sizce nasıl olmuş
09-09-2009, 05:54:54
#12
HcK
Logodaki kırmızı yazı biraz parlak olmuş,
Postbit_legacy deki profil alanı daha şık olabilir,
Alt forumları 2 sütun olarak gösterirseniz daha hoş durur.
Bunlar sadece fikirlerim, gerçekten emek vermişsiniz elinize sağlık. İyi çalışmalar.