• 08-04-2025, 12:24:07
    #1
    Uzun süredir uğraşmıyor bazen xenforo ile uğraşıyordum, Bi baktım herkes vbulletinçi olmuş, bilende bilmeyende. Daha önce yaptığım ve oluşturduğum temaları kullananlar oldu mu bilmiyorum ama şuan yeni bir tema üzerinde çalışıyorum





    Gece Modu:


    DEMO
    Geliştirmeler güncellemelere devam ediyorum, biraz uzun sürse de bakalım
  • 08-04-2025, 12:25:37
    #2
    Gayet güzel duruyor ama ben geniş temaları seviyorum, zevk meselesi. vbulletin 2.000 'li yıllarda sanal ortamda olan herkesin aşkı bence
  • 08-04-2025, 12:26:47
    #3
    Hin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet güzel duruyor ama ben geniş temaları seviyorum, zevk meselesi. vbulletin 2.000 'li yıllarda sanal ortamda olan herkesin aşkı bence
    genişletme küççülltme ekleyebilirim bunu tuttum aklımda
  • 08-04-2025, 12:29:20
    #4
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir uğraşmıyor bazen xenforo ile uğraşıyordum, Bi baktım herkes vbulletinçi olmuş, bilende bilmeyende. Daha önce yaptığım ve oluşturduğum temaları kullananlar oldu mu bilmiyorum ama şuan yeni bir tema üzerinde çalışıyorum





    Gece Modu:


    DEMO
    Geliştirmeler güncellemelere devam ediyorum, biraz uzun sürse de bakalım
    güzelmiş hocam eline sağlık mobil uyumlu olsaymış iyimiş
  • 08-04-2025, 12:30:06
    #5
    the_jokers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzelmiş hocam eline sağlık mobil uyumlu olsaymış iyimiş
    mobil için iyi css bilgis gerek ilerleyen süreçte farklı birşey deniyebilirim o aklımda hep
  • 08-04-2025, 12:33:14
    #6
    Gaye güzel hocam, başarılar dilerim.

    Bu arada. Ben vitaminsiz, geliyorum






  • 08-04-2025, 12:34:18
    #7
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gaye güzel hocam, başarılar dilerim.

    Bu arada. Ben vitaminsiz, geliyorum







    harika renkleri logo ile uyumlu hale getir harika tat verecektir.
  • 08-04-2025, 12:37:44
    #8
    Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harika renkleri logo ile uyumlu hale getir harika tat verecektir.
    Yedeği duruyor hocam, kurup biraz nostalji yaşayayım bu arada 3.8x sürümü php kaç versiyonu istiyor?
  • 08-04-2025, 12:39:13
    #9
    Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yedeği duruyor hocam, kurup biraz nostalji yaşayayım bu arada 3.8x sürümü php kaç versiyonu istiyor?
    7.2 ve üzeri çalışıyor ama 3.8 eski sürümlerinde tema çalışır kontrol etmek denemek lazım