Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yedeği duruyor hocam, kurup biraz nostalji yaşayayım bu arada 3.8x sürümü php kaç versiyonu istiyor?
7.2 ve üzeri çalışıyor ama 3.8 eski sürümlerinde tema çalışır kontrol etmek denemek lazım