Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
harika renkleri logo ile uyumlu hale getir harika tat verecektir.
Yedeği duruyor hocam, kurup biraz nostalji yaşayayım bu arada 3.8x sürümü php kaç versiyonu istiyor?