Uzun süredir uğraşmıyor bazen xenforo ile uğraşıyordum, Bi baktım herkes vbulletinçi olmuş, bilende bilmeyende. Daha önce yaptığım ve oluşturduğum temaları kullananlar oldu mu bilmiyorum ama şuan yeni bir tema üzerinde çalışıyorum
Gece Modu:
DEMO
Geliştirmeler güncellemelere devam ediyorum, biraz uzun sürse de

bakalım