• 18-08-2009, 16:44:26
    #1
    Belirli üye gruplarına (Örneğin Admin, Mod, yada özel üye) pop-up kodu çıkmaması için ne yapabilirim?
  • 19-08-2009, 03:23:57
    #2
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    if kodlarını kullanabilirsin.
    Mesela Alttaki Kod Ziyaretçiler İçin
    <if condition="$show['guest']">
    POP-UP Kod Buraya
    </if>
    Eğer Üyelerede Pop-up Göstereceksen Değişen Tek Şey "member" oluyor
    <if condition="$show['member']">
    POP-UP Kod Buraya
    </if>
  • 19-08-2009, 03:39:38
    #3
    teşekkürler, ama şimdi ben sadece adminlerde ve modlarda pop-up çıkmamasını istiyorum

    bu verdiğiniz 2 kodu alt alta yazarsam sadece normal üyelerde ve ziyaretçilerde mi çıakcak pop-up?
  • 19-08-2009, 03:52:08
    #4
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    evet. Orada "member" ve "guest" yani üye ve ziyaretcilerde göstermeye dayalı.Bu Nedenle Adminlerde Çıkmıyor.

    En Basitinden Forumhomede ziyaretci olarak girildiğinde Navbarın Altında Hoşgeldiniz Paneli Olur. Üye Olunn vs. vs.
  • 20-08-2009, 15:52:30
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaş banlanmış ama belki başka birilerinin işine yarar.

    <if condition="$post['usergroupid'] == 1,2,3">pop-up kodlarınız</if>
    Bu kod sayesinde 1,2,3 numaralı üye grubuna dâhil olan üyelere pop-up kodlarını gösterebilirsiniz.

    <if condition="$post['usergroupid'] != 1,2,3">pop-up kodlarınız</if>
    Bu kod sayesinde de 1,2,3 numaralı üye grubuna dâhil olan üyelere pop-up kodlarını göstermeyebilirsiniz.
  • 25-08-2009, 00:16:52
    #6
    atmaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş banlanmış ama belki başka birilerinin işine yarar.
    <if condition="$post['usergroupid'] == 1,2,3">pop-up kodlarınız</if>
    Bu kod sayesinde 1,2,3 numaralı üye grubuna dâhil olan üyelere pop-up kodlarını gösterebilirsiniz.
    <if condition="$post['usergroupid'] != 1,2,3">pop-up kodlarınız</if>
    Bu kod sayesinde de 1,2,3 numaralı üye grubuna dâhil olan üyelere pop-up kodlarını göstermeyebilirsiniz.
    Çok işime yarayacak
    Teşekkürler...
    Yine footer'e ekleyeceğiz değil mi?
  • 25-08-2009, 19:00:35
    #7
    Pop-up kodlarınız nerede ise oraya.