teşekkürler, ama şimdi ben sadece adminlerde ve modlarda pop-up çıkmamasını istiyorum

bu verdiğiniz 2 kodu alt alta yazarsam sadece normal üyelerde ve ziyaretçilerde mi çıakcak pop-up?