evet. Orada "member" ve "guest" yani üye ve ziyaretcilerde göstermeye dayalı.Bu Nedenle Adminlerde Çıkmıyor.

En Basitinden Forumhomede ziyaretci olarak girildiğinde Navbarın Altında Hoşgeldiniz Paneli Olur. Üye Olunn vs. vs.