arkadaşlar konuya cevap yazınca
yazdığım mesaj en üstde 1 numaralı olarak gözüküyor,
NE yaptıysam olmadı
yeni mesajlar önce yaptım
bu sefer ortalarda çıktı yardım lütfen
KAFAYI yedim resmen
8
●329
- 27-07-2009, 15:32:45https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
konu gösterim modunu "doğrusal - önce en eskisi" olarak ayarlarsan sorun düzelir
