• 27-07-2009, 15:31:37
    #1
    arkadaşlar konuya cevap yazınca
    yazdığım mesaj en üstde 1 numaralı olarak gözüküyor,
    NE yaptıysam olmadı
    yeni mesajlar önce yaptım
    bu sefer ortalarda çıktı yardım lütfen
  • 27-07-2009, 15:32:45
    #2
    https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions

    konu gösterim modunu "doğrusal - önce en eskisi" olarak ayarlarsan sorun düzelir
  • 27-07-2009, 15:33:10
    #3
    Forumun Tüm Bölümlerinde Oluyormu Bu ?
    Yoksa Sadece 1 Bölümdemi ?
  • 27-07-2009, 15:37:32
    #4
    Tüm bölümlerinde
  • 27-07-2009, 15:41:26
    #5
    linkinizi pmlermisiniz ?
  • 27-07-2009, 15:42:43
    #6
    pmledim
  • 27-07-2009, 15:45:35
    #7
    tüm forumlarda deilmiş flood oldu ama k.bakmayın
  • 27-07-2009, 15:49:08
    #8
    Arkadaşım bu sorun host sorunudur,bende ne yaptıysam çözememiştim,en sonunda sunucu değişmiştim,eğer bendeki sorunsa sunucu değiş .
  • 27-07-2009, 15:51:18
    #9
    tarih sorunu buldum
    teşekkürler herkese