Konu
KAFAYI yedim resmen
27-07-2009, 15:32:45
#2
gangan
https://www.r10.net/profile.php?do=editoptions
konu gösterim modunu "doğrusal - önce en eskisi" olarak ayarlarsan sorun düzelir