Konu
KAFAYI yedim resmen
27-07-2009, 15:31:37
#1
karesort
arkadaşlar konuya cevap yazınca
yazdığım mesaj en üstde 1 numaralı olarak gözüküyor,
NE yaptıysam olmadı
yeni mesajlar önce yaptım
bu sefer ortalarda çıktı yardım lütfen