• 07-05-2009, 20:57:03
    #19
    çok güzel Sevindim bu habere..+ rep
  • 07-05-2009, 21:22:52
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tek ben mi beğenmedim ya ?
  • 07-05-2009, 21:34:43
    #21
    Çok güzele benziyor. Çıkınca yükseltirim sürümü. Hala 3.6 dayım
  • 08-05-2009, 01:36:44
    #22
    4 Sürümü gerçekten çok harika olacak sabırsızlıkla bekliyoruz
  • 08-05-2009, 01:55:57
    #23
    Üyeliği durduruldu
    Çok süper görünüyor
  • 09-05-2009, 12:43:22
    #24
    daha ne günler göreceğiz
  • 09-05-2009, 12:53:13
    #25
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBSEO eklentisinin yakında forsu söner bence, VBulletin kendi SEO çalışmasını hazırlıyor.
    SEO, Sef url'den ibaret değil.

    Faggo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek ben mi beğenmedim ya ?
    Açıkcası bende pek beğenmedim. Gördüğüm kadarıyla görünümde değişiklik var. Fazla teknik bilgiye yer verilmemiş. Merak ettim değişen teknik bilgileri.
  • 09-05-2009, 14:20:10
    #26
    Gördüğüm kadarıyla AJAX ve Web 2.0'dan ibaret bir çalışma yapmışlar.
    En kral sürüm 3.7.4 var mı ötesi
  • 09-05-2009, 14:23:22
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Oldukça güzel gözüküyor. Köklü değişikliklere ihtiyaç vardı zaten...