• 05-05-2009, 21:28:18
    #10
    Üyeliği durduruldu
    4.0 Cıksın İlk İşim Lisans Almak Olcak. İnş Lisans Ücretlerindede Düşürme Vs Yaparlar.
  • 05-05-2009, 21:33:32
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.0 Cıksın İlk İşim Lisans Almak Olcak. İnş Lisans Ücretlerindede Düşürme Vs Yaparlar.
    Bu Güzel Özelliklere Artırmazlarsa Yine Yeter
  • 06-05-2009, 02:56:05
    #12
    gerçekten baya bi değişiklik olmuş.. göze hoş geliyor kullanmak için sabırsızlanıyorum
  • 06-05-2009, 19:03:51
    #13
    vBSEO eklentisinin yakında forsu söner bence, VBulletin kendi SEO çalışmasını hazırlıyor.
  • 06-05-2009, 19:15:17
    #14
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBSEO eklentisinin yakında forsu söner bence, VBulletin kendi SEO çalışmasını hazırlıyor.
    Bende öyle düşünüyordum ama konuda denmiş ki;


    Alıntı
    Nihayet vBulletin SEO özelliğine kavuşuyor. Yanlız hemen sevinmeyin. Daha doğrusu vBSeo gibi bir sistem beklememenizde yarar var. Sadece basit görünümlü ve linkback/Trackback özelliği bulunmayan URL'ler üretmekte. Görünen oki SEO yapısı istenilen gibi esnek değil.
  • 07-05-2009, 14:47:27
    #15
    iğrenc olur bence bu haliyle güzel
  • 07-05-2009, 16:27:17
    #16
    ya bu ne zaman çıkacak lisans alcam ne yapıyım?
  • 07-05-2009, 16:48:43
    #17
    lisansı al her versiyon iiçin ayrı lisans parası ödemiyon
  • 07-05-2009, 19:42:54
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Çıkıcaksa çıksın artık kurudum beklemekten (: