• 20-07-2009, 19:54:26
    #64
    Üyeliği durduruldu
    ach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar 2009'un 2. çeyreği dendi 40 gün sonra 3. çeyreğe gireceğiz nerde kaldı bu sürüm eskiden hiç olmazsa RC'leri goldları çıkardı artık direk final mi yapacaklar kendi sitelerine bile kurmamışlar acaba sorunlar mı var demekten alıkoyamuyorum kendimi bilen arkadaşlar var mı ne zaman çıkacağını .
    1 Hafta İçinde Gold Sürüm Yayımlanacakmış

    +Rep İçinde Teşekkürler
  • 20-07-2009, 22:34:18
    #65
    Siteleri elden çıakrdığımdan vbulletini daha az takip ediyordum.1 ay olmuş,yeni öğrendim.
    Developer Takım Lideri, Kier vbulletinden ayrılmış :/
    Açıkçası,vbulletin adına üzüldüm.Vbulletine katkısı büyük bildiğim kadarıyla :/
    4 sürümünden beklentilerim bir anda boşa çıktı sanki .
    Tabi sadece Kier değil,Scott MacVicar'da aynı gün vbulletinden ayrılmış.
    Edit: Mike Sullivan da ayrılmış mayısta.
    Ekipte gerçekten büyük değişiklikler olmuş :/
  • 20-07-2009, 22:58:59
    #66
    HWD
    Üyeliği durduruldu
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4.0 Cıksın İlk İşim Lisans Almak Olcak. İnş Lisans Ücretlerindede Düşürme Vs Yaparlar.
    Emin Ol Fiyatın Yükseleceğinden Eminim...

    Bilgi İçin Teşekkürler
  • 07-08-2009, 03:09:15
    #67
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hala bekliyorum