Siteleri elden çıakrdığımdan vbulletini daha az takip ediyordum.1 ay olmuş,yeni öğrendim.
Developer Takım Lideri, Kier vbulletinden ayrılmış :/
Açıkçası,vbulletin adına üzüldüm.Vbulletine katkısı büyük bildiğim kadarıyla :/
4 sürümünden beklentilerim bir anda boşa çıktı sanki .
Tabi sadece Kier değil,Scott MacVicar'da aynı gün vbulletinden ayrılmış.
Edit: Mike Sullivan da ayrılmış mayısta.
Ekipte gerçekten büyük değişiklikler olmuş :/