• 03-02-2007, 20:04:29
    #1
    http://www.mertgokce.com/test/acikmavi.zip
    http://www.mertgokce.com/test/forumpsd.zip 3 adet psd war
    font adı FFF urban Blod
    http://www.mertgokce.com/test/FFFUrbanBold.zip
    bulamayanlar için font linkinide verdim ..

    r10 için yaptıgım tema istenmedi ondan isteyen kullanabilir

    kullananlara hayırlı olsun
  • 03-02-2007, 20:09:49
    #2
    Misafir
    Bence çok iyi bir tema imiş kişisel görüşüm.
  • 03-02-2007, 20:23:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    light sky blue bu rengin hastasıymdır zaten elline sağlık
  • 03-02-2007, 20:24:12
    #4
    Eline Sağlık Rainmaks Çok Güzel Bi tema olmuş ama
    Neden r10.net bunu kullanmıyor radmin beğenmedimi yoksa
  • 03-02-2007, 20:28:14
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    butonlarda çok hoşmuş
  • 03-02-2007, 20:36:10
    #6
    valla button hersey ben yaptım ama r10 da kullanılmadı bende dağıtıyorum herkez kullansın die radmin'e pm attım forumdan da ayzmıştım ama bilmiyorum neyse isteyen Güle Güle Kullansın

    bu akşam psd leride yayınlıcam suan ewde deilim yayınlıyamıyorum
  • 03-02-2007, 20:56:42
    #7
    şuanki temadan daha güzel olmuş bence.kullanmam vb anlamam ama güzel gerçekten.
  • 03-02-2007, 21:03:04
    #8
    güzel temaymış ya.
    Bence YeniMavi den Güzel Olmuş...
  • 03-02-2007, 21:15:24
    #9
    güzel tema teşekkürler