Konu
r10 için yaptıgım tema
03-02-2007, 20:36:10
#6
rnmks
valla button hersey ben yaptım ama r10 da kullanılmadı bende dağıtıyorum herkez kullansın die radmin'e pm attım forumdan da ayzmıştım ama bilmiyorum neyse isteyen Güle Güle Kullansın
bu akşam psd leride yayınlıcam suan ewde deilim yayınlıyamıyorum