• 03-02-2007, 22:03:45
    #10
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Süper gerçekten ama radmin nie istemedi hayret :S
  • 03-02-2007, 23:04:43
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ellerine sağlık fakat bence yenimavi daha güzel.
  • 04-02-2007, 18:56:02
    #12
    Bence çok hoş olmuş.. Büyük bir ihtimalle ben bunu kendi forumuma biraz editleyerek kurarım. Üstelik butonlarıda temayla birebir oturmuş..
    Çok teşekkürler...
  • 04-02-2007, 21:09:01
    #13
    psd'leri heyecanla bekliyorum
  • 04-02-2007, 21:24:44
    #14
    rainmaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.mertgokce.com/test/acikmavi.zip
    http://www.mertgokce.com/test/forumpsd.zip 3 adet psd war
    font adı FFF urban Blod
    http://www.mertgokce.com/test/FFFUrbanBold.zip
    bulamayanlar için font linkinide verdim ..

    r10 için yaptıgım tema istenmedi ondan isteyen kullanabilir

    r10noktanet - MJTurkiye test adresi
    kullananlara hayırlı olsun
    psd font tema hepsi burda verdim
  • 04-02-2007, 21:32:37
    #15
    Üyeliği durduruldu
    <!- konu dışı -!>
    Sen mj nin sayibimisin yoksa orda mod falanmı
    <!- konu dışı -!>
  • 04-02-2007, 22:12:12
    #16
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    İkiside deil
  • 04-02-2007, 22:21:22
    #17
    reklam felan yaptıgımımı dusundun ? .. Eger öle düşünüosan alakası yok ne modum ne ordaki siteye girmişliğim wardır nede baska bişi ...

    nette vbuleltin turkce paketini indirdim ve o kısımları değiştirmedim direk attım hostta olay budur .. Bi sorun mu waR ?
  • 04-02-2007, 22:57:47
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Gayet güzel göz yormuyor
    Teşekkürler