Konu
r10 için yaptıgım tema
04-02-2007, 18:56:02
#12
_Kaos_
Bence çok hoş olmuş.. Büyük bir ihtimalle ben bunu kendi forumuma biraz editleyerek kurarım. Üstelik butonlarıda temayla birebir oturmuş..
Çok teşekkürler...