r10 için yaptıgım tema - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
r10 için yaptıgım tema
41
●
2.918
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
r10 için yaptıgım tema
1
2
3
4
5
05-02-2007, 21:40:00
#19
rnmks
font adı derken PSD lerde kullanılan fontun adı
yani iconlardaki yazı tipi
06-02-2007, 19:53:53
#20
cyber_devill
Walla süper kardeş ellerine sağlık
13-02-2007, 14:55:29
#21
vBDesTabe
yükledim imagesede attım dosyaları ama forumda iconlarda çarpı oldu neden
13-02-2007, 15:58:34
#22
ibodnmz
güzel olmş eline sağlık
17-02-2007, 23:30:16
#23
vBDesTabe
peki direk imagese attım ama butonlar gözükmedi neden acaba
19-02-2007, 02:09:52
#24
rnmks
vBDesTabe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki direk imagese attım ama butonlar gözükmedi neden acaba
imagelerin bulundugu klasorleri admincp den yapman lazım ayarlama yani
19-02-2007, 02:33:42
#25
MuratCem
hoş bi tema eline sağlık forumumda kullanıyorum
19-02-2007, 19:24:20
#26
Hasanaad
Üyeliği durduruldu
güzel tema gerçekten eline saglık
19-02-2007, 20:27:41
#27
Greyfurt
renk uyumu çok hoş olmuş ...... vb kullananlar için çok iyi olacak..
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler