Konu
r10 için yaptıgım tema
19-02-2007, 02:09:52
#24
rnmks
vBDesTabe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki direk imagese attım ama butonlar gözükmedi neden acaba
imagelerin bulundugu klasorleri admincp den yapman lazım ayarlama yani