• 05-02-2007, 21:40:00
    #19
    font adı derken PSD lerde kullanılan fontun adı

    yani iconlardaki yazı tipi
  • 06-02-2007, 19:53:53
    #20
    Walla süper kardeş ellerine sağlık
  • 13-02-2007, 14:55:29
    #21
    yükledim imagesede attım dosyaları ama forumda iconlarda çarpı oldu neden
  • 13-02-2007, 15:58:34
    #22
    güzel olmş eline sağlık
  • 17-02-2007, 23:30:16
    #23
    peki direk imagese attım ama butonlar gözükmedi neden acaba
  • 19-02-2007, 02:09:52
    #24
    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki direk imagese attım ama butonlar gözükmedi neden acaba
    imagelerin bulundugu klasorleri admincp den yapman lazım ayarlama yani
  • 19-02-2007, 02:33:42
    #25
    hoş bi tema eline sağlık forumumda kullanıyorum
  • 19-02-2007, 19:24:20
    #26
    Üyeliği durduruldu
    güzel tema gerçekten eline saglık
  • 19-02-2007, 20:27:41
    #27
    renk uyumu çok hoş olmuş ...... vb kullananlar için çok iyi olacak..