• 22-03-2009, 13:43:50
    #10
    tsk ederim arkadaslar 6,7 saat calısma sonucu bir çözüm buldum Kahvalti arkadasımızın dediğide olur hemen hemen aynı yöntem ama ben az kısa yoldan yaptım tabi bu yolu bulmak 6,7 saat sürdü tskler
  • 22-03-2009, 13:44:54
    #11
    sen nasıl yaptın hocam? onuda anlat, bizlerde öğrenelim.
  • 22-03-2009, 13:56:19
    #12
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hacı ben soleyim istersen;

    bi ara senin ftp de duruyodu full backup sanırım ordan almışlardır configi ve eğer aynı configse zaten hacklemeseler şaşarım

    ben seninyedeği indirip kurdum başka bi domaine sırf temayı almak için bence once kendini suçlamalısın hacklendim derken

    kimse kızmasın bu olaya. temasını almak için indirdim yedeği kurdum kendi ftp me.

    temada burda; ..:: HackeR.Gen.TR ::.. | Hack, site hack, hacker, msn hack, mail hack, CEH, domain hack, Hack TR
  • 22-03-2009, 14:09:11
    #13
    Üyeliği durduruldu
    .htcases Yönlendirmiş Olabilirler..
  • 22-03-2009, 14:09:30
    #14
    TheLonely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacı ben soleyim istersen;
    bi ara senin ftp de duruyodu full backup sanırım ordan almışlardır configi ve eğer aynı configse zaten hacklemeseler şaşarım
    ben seninyedeği indirip kurdum başka bi domaine sırf temayı almak için bence once kendini suçlamalısın hacklendim derken
    kimse kızmasın bu olaya. temasını almak için indirdim yedeği kurdum kendi ftp me.
    temada burda; ..:: HackeR.Gen.TR ::.. | Hack, site hack, hacker, msn hack, mail hack, CEH, domain hack, Hack TR


    Hayatınız benden calmakla gecti zaten,bunu ne sen nede diğerleri inkar edebilir + config veya yedekle ucurabilcekleri bir yöntem diil sen bu konuda "0" kalırsın o nedele hiç araya girme bence oruc.
  • 22-03-2009, 14:13:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Yardım Edebilriim Pm GeLL. Msn Ver
  • 22-03-2009, 14:14:33
    #16
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    bluecr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatınız benden calmakla gecti zaten,bunu ne sen nede diğerleri inkar edebilir + config veya yedekle ucurabilcekleri bir yöntem diil sen bu konuda "0" kalırsın o nedele hiç araya girme bence oruc.
    neymiÅŸ peki beni "0" koyacak kadar ince ayar ?
  • 22-03-2009, 14:21:29
    #17
    Sen Vb'de zaten sıfırsın Realweb saol dostum hallettim olayı.
  • 22-03-2009, 14:31:40
    #18
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    :d:d