TheLonely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacı ben soleyim istersen;
bi ara senin ftp de duruyodu full backup sanırım ordan almışlardır configi ve eğer aynı configse zaten hacklemeseler şaşarım
ben seninyedeği indirip kurdum başka bi domaine sırf temayı almak için bence once kendini suçlamalısın hacklendim derken
kimse kızmasın bu olaya. temasını almak için indirdim yedeği kurdum kendi ftp me.
temada burda; ..:: HackeR.Gen.TR ::.. | Hack, site hack, hacker, msn hack, mail hack, CEH, domain hack, Hack TR


Hayatınız benden calmakla gecti zaten,bunu ne sen nede diğerleri inkar edebilir + config veya yedekle ucurabilcekleri bir yöntem diil sen bu konuda "0" kalırsın o nedele hiç araya girme bence oruc.