bluecr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatınız benden calmakla gecti zaten,bunu ne sen nede diğerleri inkar edebilir + config veya yedekle ucurabilcekleri bir yöntem diil sen bu konuda "0" kalırsın o nedele hiç araya girme bence oruc.
neymiş peki beni "0" koyacak kadar ince ayar ?