• 19-03-2009, 20:09:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    tamam dostum hallettim postbittenmiş başka bi postbitin defaultunu yaptım oldu
  • 19-03-2009, 20:09:39
    #11
    Üyeliği durduruldu
    evet bu zaten olan birşey. üyeyi silersen mesajları vss gider ve konulara girdiğin zaman çok iğrenç bir tablo alır. ve bunun çözümü olarak konuyu komple sildim..

    400 küsür mesajı olan bir üyeyi silmiştim. keşke silmez olaydım.

    acemilik işte naparsın. öğrenirsin sende
  • 19-03-2009, 20:12:44
    #12
    üye silersen mesajları silinmez dostum
  • 19-03-2009, 20:14:38
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Beowulf78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bu zaten olan birşey. üyeyi silersen mesajları vss gider ve konulara girdiğin zaman çok iğrenç bir tablo alır. ve bunun çözümü olarak konuyu komple sildim..
    400 küsür mesajı olan bir üyeyi silmiştim. keşke silmez olaydım.
    acemilik işte naparsın. öğrenirsin sende
    Kardeşim ben anlatmıyorum galiba bakın tekrarlıyorum ayrıca ben acemi değilim bunuda bi öğrenin hala diyorsan siteme bak yaptığım siteleri göstereyim uzman değilim ama acemide değilim daha anlatamadım alttaki 2 arkadaşa aynı şeyi söyledim sanada söylüyorum ne acemiyim ne vbulletine yeni başladım kaç senemi verdim ben

    Gökhan2121 anladı derdimi zaten ne kadar saçma sapan bi yere gitti konu

    Evet ayrıca dediğinde olmuyor konular gitmiyor oki
  • 19-03-2009, 20:20:08
    #14



    işte silinmiş bir üyem ama normalde mesajalr silinmez sen yine eniyisi upgrade yap